2014. Szeptember (Jár a motor)

2014. szeptember 13.

Elnézést, hogy nem jelentkeztem, de magánéleti problémáim, munkahelyi feladataim és a panelprogram miatti műveletek miatt nem volt időm az autóval foglalkozni. Szakadó esőt mondott mára a meterológia, még a mára tervezett Velencei-tó kerülő bicajtúránk is elmaradt a kollegákkal. Reggel mivel csak be volt borulva úgy döntöttem megpróbáljuk elindítani a lakóautót. Elmentem a MOL-ra kb. 4 liter gázolajért és rákötöttem a szívó és visszavezettem a kannába a visszafolyó ágat. A másik 65C15-ös Ivecommal pedig nagybátyám meghúzta. Már az udvarban is távozott belőle füst, de ahogy kifordultunk a főútra ott kb 50-100 méter után beindult a motor. A buszfordulónál leakasztottuk a spanifert amivel húzott és én meg megtettem az első párszáz métert az autóval. A kuplung nem az igazi, de lehet picit csak használni kell, ha nem akkor muszály lesz legalább tárcsát cserélni. Fék se az igazi, gondolom jó öreg a fékfolyadék, pumpálni is kell kicsit. Kézifék fog rendesen. Motor egyre szebben járt, de mivel még nem lett a vezérlés lecserélve ezért beálltam vele az ideiglenes helyére és leállítottam. Egyszer leállt, de már nem kellett húzni, rögtön önindítóval újraindult. És nem is füstölt a végére. Sajnos videót nem készítettem, de ha a vezérlés is ki lesz cserélve megpróbálok azt is beilleszteni egyet.

Közben készítem az állandó helyet neki, bár féltető még mindig nincs, a konténerek is alacsonyabban vannak a lakóautó tetejétől, így még ki kell találnom valamit. Egyenlőre ponyva kerül rá.